Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2016

Συνδετήρες και Ουράνιο Τόξο




Σήμερα θα μιλήσουμε για συνδετήρες....
και για να μην βαρεθούμε θα προσθέσουμε και το ουράνιο τόξο....

Ομολογώ οτι έδω και πολυ καιρό παιδεύομαι με τους αγαπημένους μου
συνδετήρες...






Ο λόγος????? 

Έχω δυο ατζέντες την μια την εχω στην τσάντα μου πάντα
και η άλλη είναι για το σπίτι 
για να σημειώνω τα διάφορα και πολλα τα δικά μου..
που δεν είναι και λίγα...
κανάλι youtube, blog μου , μαθήματα ζωγραφικής... 
και άλλα πολλά.... 

Έτσι γινόταν ψιλο χαμός... δεν έβρισκα γρήγορα την σελίδα που ήθελα
και σε κάποια στιγμή έβλεπα μόνο συνδετήρες 



Η ΛΥΣΗ ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ 





Πέρασα μέσα απο κάθε συνδετήρα μια κορδέλα
και τώρα ανα χρώμα θυμάμαι που πρέπει να σημειώνω και τι.... 


Αυτα τα νέα μου για σήμερα.... τα λέμε σύντομα 

πολλα πολλα φιλάκια!!!!







2 σχόλια:

  1. Πολύ έξυπνο! και εγώ έτσι πάθαινα με τους συνδετήρες!μεχρι που έπιασα και κόλλησα διαφορετικά washi tapes δημιουργώντας έτσι θέματα στο τετράδιο που γράφω και σώθηκα! αυτό με τις κορδέλες ομολογώ δεν το είχα σκεφτεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ !!!!! επειδη εχω πολλες κορδελες απο τα σανδαλια που φτιαχνω... εε δεν ηθελα να κανω παραπανω εξοδα... και ετσι με τοσες κορδελες βρηκα λυση εκει... καλη σου μερααα!!!!

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...