Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2016

Open the box..... !!!!

Σήμερα ανοίγουμε κουτί...

Τα υλικά μας είναι:
* 1 ψαλίδι μυτερό
* 1 κορδόνι δερμάτινο ή και κορδέλα 
* 1 ξύλινη πεταλούδα 
*1 κουτί αποθήκευσης ή κουτί παπουτσιών 



Τα συρτάρια μου τα θέλω πάντα τακτοποιημένα και όλα σε σειρά
για να βρίσκω τα πράγματά μου ποιό εύκολα..
γιατί το πρόβλημα μου είναι ο χρόνος..και να ψάχνω...
ή 
να κάνω στην  άκρη πράγματα για να ανοίξω τα κουτιά αποθήκευσης που έχω στο συρτάρι...
ή
 να χρειάζεται πολλές φορές να βγάζω το κουτί αποθήκευσης έξω από το συρτάρι 
να το ανοίξω να πάρω τι θέλω και μετά να το κλείσω , ξανά μέσα...
και μπορεί ( τι μπορεί??) σίγουρα να χαλάσει κάτι άλλο μέσα στο συρτάρι και να χαλάσει
αυτή την όμορφη τακτοποίηση

Νομίζω αυτό που περιέγραψα ποιο πάνω το έχουμε βιώσει όλοι ...
που ειδικά αν ασχολείσαι με πολλά πράγματα και έχεις πολλά συρτάρια γεμάτα
με τις ασχολίες σου... 

Σας κούρασα το ξέρω... 

πήρα το μυτερό μου ψαλιδάκι...




Άνοιξα μια τρύπα στο κουτί μου (στην μέση του κουτιού περίπου)
και πέρασα το κορδόνι μου 



Απο την μέσα μεριά του κουτιού μου όπως βλέπετε 
έκανα ένα κόμπο...



κλείνω το κουτί μου και δένω την πεταλούδα μου 
και το τραβάω προς τα πάνω για να δω 
πόσο εύκολα και γρήγορα ανοίγει το κουτί μου..




Έτοιμο για το συρτάρι...
μέχρι στιγμής με έχει βολέψει πάρα πολύ
γι' αυτό ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας...




πολλα φιλάκιαα!!!! 







4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ιδέα! Έτσι να είναι όλα όμορφα και τακτοποιημένα! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρωτότυπο! Η πεταλούδα μου άρεσε πολύ... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οτι ξεμενει απο τα αξεσουαρ!!! τιποτα δεν πεταμεε!!!! φιλακιαα!!!!

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...